✔ Gratis verzending vanaf €50,-
0341-370706 | Onze telefonische klantenservice is gesloten
Klantenondersteuning

Klantenservice

 

Openingstijden winkel putten

  • Maandag: 13.00 - 18.00
  • Dinsdag: 11.00 - 18.00
  • Woensdag: 11.00 - 19.00
  • Donderdag: 11.00 - 19.00
  • Vrijdag: 12.00 - 21.00
  • Zaterdag 10.00 - 17.00
  • Zondag: Gesloten
     
 
1 Contact
1.1 wat is telefoonnummer

Wij zijn bereikbaar van dinsdag tot en met zaterdag van 11:00 tot 17:30 op 0341-370706 

.

1.2 kan ik jullie mailen

Ja u kan ons mailen via het mail icon rechts onder aan de website. of u kan ons een mail sturen op [email protected]

.

1.3 Is er ook een winkel?

ja onze winkel zit in putten op de Voorthuizerstraat 144

.

2 Levertijd
2.1 Levertijd van artikelen

In de meeste gevallen geld voor 15.00 besteld, de volgende dag in huis! Houd er rekening mee dat onze leveringstijden in het weekend kunnen afwijken.

.

 

2.2 Product is niet op voorraad

Indien een product niet op voorraad is staat de levertijd in de meeste gevallen aangeven bij het product. u kan deze dan alsnog bestellen dit komt dan in backorder te staan.

Indien een product uit het assortiment is kunnen wij deze helaas niet meer leveren. 

 

.

3 Verzending
3.1 Ik mijn bestelling nog niet ontvangen

Je verwacht een pakketje maar deze is nog niet geleverd door ons. Dat is vervelend, maar maak je geen zorgen. Check eerst de onderstaande punten:

 

1. Check de Track & Trace code van het pakket

In de verzendbevestiging vind je de Track & Trace code. Controleer via deze link op de Track & Trace pagina of de tijdvakindicatie van de levering mogelijk is verschoven.

2. Check het bezorgadres

Klopt het bezorgadres dat je hebt ingevuld? (dit vind je terug in je factuur)

3. Check je brievenbus

Heb je een Niet thuis-bericht ontvangen? Mogelijk is je pakket bij de buren bezorgd of heeft de bezorger een nieuw bezorgmoment ingepland. Mocht je dan alsnog geen pakket ontvangen, neem dan contact op.

 

Past je pakketje door de brievenbus? dan ondvangt u vaak geen Track & Trace code.  

.

3.2 Kan ik mijn bestelling ook afhalen in de winkel?
Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces kan je dit aangeven. Afhalen in de winkel is altijd gratis. De meeste bestellingen staan vaak al de volgende dag klaar in de winkel.. Indien dit niet mogelijk is nemen we contact met u op.
Wilt u het product vandaag nog ophalen neem dan telefonisch contact met ons op
 

Adres :

Voorthuizerstraat 144, 3881 SL Putten,

.

4 Garantie en retour
4.1 Hoe retourneer ik mijn artikelen?

RETOURNEREN VIA DE BEZORGDIENST OF BIJ ONS IN DE WINKEL  (Retour kosten betaalt u zelf)

Retourneren kan via onze klantenservice pagina onder het kopje garantie en retourneren.

Als u een product naar ons terug verstuurd dient u zelf de retour kosten te betalen.

 

Een product retour sturen? Klik HIER 

.

 

4.2 Garantie

Op alle producten bieden we je minimaal 2 jaar garantie op fabricagefouten. 

 

Let op! Op Verlichting artikelen zoals o.a Xenon en LED is deze garantie periode anders! 

Voertuig specifieke onderdelen en verlichting artikelen zoals o.a Xenon en LED zijn uitgesloten van retourname en worden alleen voor reparatie of defecten aangenomen.

 

 

In het kort komt het erop neer dat je product bij normaal gebruik niet stuk mag gaan binnen 2 jaar. Mocht dit wel het geval zijn, dan gaan we je product kosteloos repareren of vervangen. 

.